2008-04-16 | 22:58:19

När de "klickar".

Kalas med hela tjocka släkten. Jag tycker verkligen om när vi träffas allihopa. Även om det blir högljut och stökigt, så myser jag. Men idag var jag inte på topp, men lilla Rasmusen gjorde allt mkt bättre. Underbara sötunge.
Sen när jag kissade Diesel så var de även ute med Pepsi. Han började spänna sig och ville såklart springa dit, men matte väntade och väntade, och väntade och helt plötsligt hoppas han mot mig, vänder i luften och sätter sig "fot" och tittar på mig !! KLICK och godis !! Då blev jag stolt !! Precis som jag ville han skulle reagera gjorde han, sen var de inga problem, Pepsi var inte längre intressant. *myser*
Tränat lite mera ikväll, men försöker att inte överträna.

Nu ska ja se lite mera Sex and The City i väntan på att Rob ska komma hem.

Imorgon väntar ännu en lång dag utan hundpromenader och aktiviteter......vara sjukskriven sugen verkligen. :0(

Adjö.

Kommentarer
Maria skrev:

Hej gumman. Har snackat med Nicke och han ska inte jobba på söndag så vi är hemma. Vad tänkte ni? :o)

2008-04-16 | 23:14:17
URL: http://alexochedwin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback