2008-04-09 | 14:31:57

Pinschern som inte var.

Jag minns just vad mina drömmar handlade om i  natt.
Plingan ska skaffa hund i sommar.....can´t wait, can´t wait......
Hur som helst drömde jag att hon hade hämtat hem sin lilla valp, det var en 22v gammal, liiiiten pälsboll. Ungefär som en liten husky valp, men den rymndes i handflatan. Alldeles grå och fluffig, med en stor svart fläck runt ena ögat. Visst den var ju jätte söt, men till saken hör att Ingela ska ha en svart Pinscher !!
Jag försökte med lite ledan frågor att få henne att inse att hunden hon hade fått inte kunde vara en Pinscher. Jag minns att hon inte alls höll med mig.....sen vaknade jag och små log för mig själv.

Min stackars vovve har inte mkt kul just nu. Som tur var kom pappa förbi och de busade en stund, så nu sover lilleman igen.
Jag har hunnit med att se två avsnitt av Americas Next Top Model s.10. Insåg just att ja missat VBÅ, fast de känns som om jag överlever detta faktum.
Nu ska jag gå och påbörja min femte the´ kopp och drömma om min butik. Som jag för övrigt har hittat en lokal till.....men de lär nog aldrig hända.
Ska fundera på vilka skolor ja ska söka osv. Vart lite sugen på Socionom igår, men sen när jag har hört hur mkt Ingela har fått plugga så har jag blivit lite avskräckt......plus att jag inte vet om jag vill jobba med människor.....fast vissa är fascinerande.
Ja ni hör ju....jag lär bli kvar på Coopan tills jag är 65.

Ajdö.

Kommentarer
Anonym skrev:

sök nån djurskötarutbildning?

2008-04-09 | 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback