2008-04-11 | 12:49:34

PS.

Jag fick just veta att EMD är förband på måndag. Tja det får väl duga, lite ögongodis iallafall.
Just nu vill jag att Maria ska komma hit och lära mig allt om PhotoShop, att jag ska lära mig det på en microsekund och sen ska jag vara kung !!


Tränat lite mera, nu fattar han att han ska backa (ibland....då får jag gå tillbaka till steg två) och nu prövar han verkligen, sitt, ligg, stå, sitt igen osv....han viftar på svansen och man se att han tycker det är kul.
Lovely !!

Hm ja måste köpa en ny mascara, jag tror min budget klarar en Dior Show.....visst då ??!!

Puss.

Kommentarer
Maria skrev:

Min bror, ínte jag är duktig på photoshop :), vi skulle behöva gå på kurs hos Anders ;). Bilen ja, det blir en DYR historia, alla dyra slitagegrejer måste bytas inom en snar framtid, typ spindelled, styrstag, kamrem, bromsklossar+skivor bak... Spindelleden, styrstag och kamrem är ganska akut..suck..tror att detta är straffet för att de inte fått passaten såld.. Nåja, då kommer jag iaf att veta vars alla grejer sitter så jag kan visa din pappa *hihi*! Krya på dig och "funder it så myche"!! Puss och kram!

2008-04-11 | 18:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback