2008-04-23 | 22:01:09

Slösa.

Hihi nu har jag fått "slösa" lite mera pengar på min vovve. En ny bok är beställd och jag kan knappt vänta tills den kommer. ;0)
Vad ger själen mer ro än lite shopping.....hehe !!

Bara nu bäckenskiten blir bra så jag kan börja träna min vovve och tjäna mer pengar så jag kan köpa mer hundpengar. Det blir som en drog.

Var förbi Coopan och handlade en sväng tidigare idag. Och min chef sa så söta och snälla saker till mig, så det förgyllde min dag ännu lite mera. Och jag lovade honom att jag snart skulle vara tebax så ;0)

Nä soffan återigen.....om ja inte ska kika liiiiite på nån fler bok, eller ngt annat skojsig. Koner skulle jag behöva !!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback