2008-05-01 | 01:16:53

Slut för idag.

Valborg var sådära lugn och mysig som den ska vara !!
Simgubbarna var ett måste och vi fick se de röda bollarna guppa förbi. Såg även en misstänk Jeanette påhejandes sin sambo. ;0)
Årets första mjukglass inhandlades och våren är nu ett faktum.
Grillning i munkis och vi fick sällskap av Maria, Jonas och Henke. Så himla kul att de kunde komma, jag är verkligen glad.Självklart kom en Dexter oxå, och jag kan säga att de var nog inte hårstrå på deras kroppar som var torrt. Men ja måste säga att jag är impad av deras lugna perioder idag, så långa tror ja aldrig att de har varit !!
Hur mysigt de än var i Munkis och gott, så började jag o Maria frysa, så vi åkte in till stan för att dricka the´ (Maria håller på att lära sig.)och se hur gammal Marias Wii Fit Age var.....hm var den 38 ??!! ;0)
Pojkarna kommer sen, och vi svammlade på som vanligt.
Nu är Maria och Jonas omstoppade i Rosvik och jag och Robban har precis badat Diesel. Jag vet !! Men samtidigt ska han trimmas i morgon. Och gör vi de inte nu, så måste vi kliva upp tidigt i morgon. Jag vet hur jag är på morgonen vilket skulle resultera i att Robban hade fått göra det själv. Så jag tog mitt ansvar som sambo och hjälpte till nu!!
Kan väl lugnt säga att hunden var inte alls nå peppad. Men det gick bättre än vanligt och nu ligger han vid dörren i Robbans JSM tröja och vilar ut tills nästa pass med hårtorken. Vilket liv han har den lilla.
Tog lite bilder under kvällen, ståbilder bla med slöblöta pojkar. ;0) Kommer väl senare om ja ids.

Nä nu ska jag ta mig ngt i magen.
Hoppas Ingela mår bättre, hon hade migrän så hon fick ta de lugnt ikväll. Men jag hoppas hon är frisk till i morgon och framförallt tills på fredag !! Lova de gumman !!

Sov gott alla och hoppas ni har haft en lika fin valborg som jag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback