2008-04-25 | 16:10:48

Trip down.

Satt och kollade på bilderna Maria skickade igår. Hur fina är de egentligen inte ??
Så jag började gå igenom gamla bilder på bröderna D, och just nu känner jag mig lite nostalgiskt. Det var en underbar tid, en tid som vi aldrig får igen. Jag är så avis på Ingela som har hela denna tiden framför sig.  Sen att Leona Lewis dunkar i lurarna hjälper ju inte att lyfta humöret. Det är skönt musik som gör sådära lagomt ont att lyssna på.
Här kommer lite bilder iallafall.


Dexter längst fram i bild.
image130

Full rulle redan då !!
image131

Disse med lila halsband.
image132

Bilden säger allt.
image133

Varsågoda !!
image134

Bara några veckor gamla och andra gången vi fick träffa dem. Ni ser ju hur roliga vi var. ;0)
image135

Kommentarer
Anna skrev:

Haha! Va härlig den sista bilden var! Jaa alla för den delen..!

2008-04-25 | 22:54:25
Maria L skrev:

Jo men det kan vi absolut göra, är ju jätteskoj på Leos även för oss vuxna.

Kram på dig!

2008-04-26 | 18:57:29
URL: http://alexochedwin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback