2008-04-09 | 12:06:59

Våra Bästa År.

Igår spenderade jag hela dagen på sjukenheter (så kändes de iallafall.) Först på vårdecentralen och sedan en evighetsväntan på röntgen.
Jag lyckade nämligen klanta till det och ramla på Coopan i måndagskväll. För er som inte jobba på Coop blir de lite svårt att förklara, men för er som har jobbat där så ramlade jag ner i hålet mellan den ena komprimatorn och byggan. Minns faktiskt inte så mkt av vad som hände, men jag förlorade fotfästet, minns att de gjorde ont.....och sen de nästa sak som jag minns var att allt papper jag bar på låg på golvet och jag plockade upp dem.
Axel, ryggen tja egentligen hela kroppen gjorde ont just då. Men igår och idag så är det främst ryggen (ländryggen, bäckenet) som gör ont. Sen det faktum att jag är gul och blå hela jag, tja det hör som bara till ;0)
Röntgen igår visade dock ingen fraktur på bäckenet och läkaren skulle kolla vidare på bilderna idag. Men om de tex är en spricka eller ngt ( inte så troligt men ) så gör man ändå ingenting åt det.
Jag har fått lite för the pain och blir hemma resten av veckan. Varit hemma i en dag och är redan rastlös som få.

Bella berättade att de hade sattt upp en lapp på komprimatorn.
"Jennyravinen var försiktig"

Hehe inget ont som inte har ngt gott med sig. Nu har jag äntligen fått ngt uppkallat efter MIG !! ;0)

Robban åker snart på jobbet och jag blir kvar här. Kan ju inte ens gå ut med hunden på längre prommisar, så den stackaren får kissa och busa med sig själv på innergården.
Ska läsa lite hundböcker, Hundsport. Se hur de går i Våra Bästa År och vila en massa enligt doktorns ord. Ja alltså det dära med Våra Bästa År har jag inte fått ord. från doktorn, men de förstod ni väl. ;0)
En massa folk från jobbet har hört av sig, alla har avrit jätte gulliga och jag vill passa på att tacka här. För jag var lite vimsig i huvudet igår (kan bero på att jag slog det oxå.) så jag minns inte riktigt vad jag har sagt till alla. men tack för er omtanke jag uppskattar den verkligen !!

Nu ska jag lägga mig en stund.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback