2008-08-12 | 22:52:15

Anmälan.

Då var vi anmälda till anlagsprov i viltspår då oxå.
Jag gjorde en fuling och anmälde Dexter på samma gång. Maria blev nog lite nervis, men som ja sa hon kan ju alltid tacka nej. Och innerst inne så vill hon nog pröva iallafall. OCh jag tycker de vore skönt att ha dem som stöd när den dagen kommer.

Första jobbardagen är avklarad, och de gick himla bra faktiskt. Kul att träffa alla igen och höra vad de har haft för sig under sommaren.
Vi var bjudna på middag hos Robbans morbror. Elisabeth hade lagt så mkt gott att mina smaklökar gjorde volter av lycka. Mkt trevligt och alla är ju så gulliga.

Jag har hittat ett ställe där Diesel går klockrent !! I vårat garage. Tränade lite nu när vi kom hem. Han är SÅ taggad. så rolig att träna då. MEn jag känner att jag hela tiden är rädd att han ska försvinna för mig igen, att jag inte riktigt kan njuta. Han tappar koncentrationen lite om man kör ett tag, sånt måste vi träna massor på. Men sista svängen vi körde så trippade han nästan på tå, nästan som golden som avr med på VM på WDS. Då blir man glad i hjärtat som matte.

Jag tycker det är jobbigt när man inte kan säga vad man tycker och tänker till folk ibland. Jag tycker inte om känslan av att någon jag älskar ska bli undanskuffad och nästan lynchad för att han är sitt glada goa jag. Det sliter i mig och gör så ont så ont. Illamåendet har inte släppt och vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill inte göra mig ovän med folk heller. Men jag har tagit ett beslut och jag vet att det är det bästa för honom, för nu får det vara nog !!
Nä jag tror ja ska kryper ner i Robabns famn en stund och mysa lite.

Sov gott alla !!

Kommentarer
Camillan skrev:

Haha, på klubben är det ingen som bits ;) Jaaa, iofs, Niro har blivit farlig på att hänga sig fast i andra hundars halsskinn, men det är nog det enda hahaha. Det är ju folk där nästan alla dagar, så det är ju bara åka dit när som helst. Men annars så kan vi ju följas åt nästa onsdag. Ha det bra!

2008-08-13 | 07:09:59
URL: http://www.nogg.se/camillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback