2008-08-10 | 00:05:15

Kalaset som inte var.

Har just kommit hem från en mkt trevlig kväll hos Johnny och Johanna. Blev lite senare än vad vi hade tänk, för vi hade missförstått lite.....det var inte kalas utan fest. Nåja våran barnvakt var upp och de hade tydligen haft de riktigt bra.
Kvällen var som sagt mkt trevlig, roligt att sitta och lyssa på hur Carina har det i USA,  jag vill ju så gärna jag med. Det är en sak som jag kan tänka mig att jag kommer att ångra när jag blir äldre. Att jag adlrig åkt dit för att bo och jobba. Har inte så många grejer som jag tror mig kunna ångra, men det är en sådan sak.

Noliat var bra idag, fick mina fiiiiina skor som jag precis ska smorschla in. Men först ska ja sitta här och sippa på mitt thé lite. Disse han ligger redan och sussar och Robban sover nästan framför TVn. Jag försöker varva ner. När jag är klar här ska jag läsa alla mina bloggar som jag har på min lista. Har insett att om ja läser dem före jag skriver ett eget inlägg så blir jag lätt vinklad av deras sätt att skriva eller vad de skriver om. Jag har nog lätt för sånt, minns när jag gick i skolan så bytte jag stil att skriva med, beroende på med vem jag satt brevid. Ingelas stil skulle jag gärna vilja behålla, eller Marias när hon är seriös. ;0) Robban skriver iof ruggit snyggt han med, är ganska skönt att någon annan får skriva på korten för en gångs skull.

I morgon ska vi spåra, om nu inte Malaria tappar bort alla klövar. :0P Sen så måste ja ta tjuren vid hornen och gå in på Coop för att se hur jag jobbar på måndag.  Jag hoppas verkligen att Robban blir VD över Swedbank snart......

Nä nu ska jag läsa bloggar, sippa och sedan börja smoschla.

Adjö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback