2008-08-08 | 22:32:14

Noliat.

Varit på Noliat idag med moder. Handlade lite åsså. En visselpipa, ett smycke och inge mera. I morgon ska jag dit och köpa jägarkängor. Det fanns i storlek 35,5 (perfekt för då får ja in en socka åsså.) för 1495, högt skaft och allt. Men jag ville hellre ha bruna än svarta så jag ska köpa dem i morgon, för de skulle få in tills dess sa han.

Förkylningen vill inte ge med sig, ellr förkylning och förkylning......halsen är ju det enda som krånglar. Hade ju tänkt försöka gå på ett apss på söndag men är jag söjna krasslig i halsen så måste ja vänta ytterligare en vecka.

Nu kom Robban in och vill ha dattan, och vad gör man inte. Ska tvinga honom att spela lite TV-spel sen så ja kan mysa med en bok och the´ brevid.

Finns det ett liv efter döden ??

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback