2008-08-12 | 12:34:02

Ordb.

Ibland önskar jag att mina dagar var fyllda med hunderi. Kurser, träningar, läger osv osv. Även om vi har pysslat mkt med hunden i sommar så vill ja ha mera. Fler att träna med (maria bor ju i rosvik, förstår ni hur jobbigt de är ??!! ;0) ) så man får lite nya idee´r.
Just nu skulle ja gärna ha nån kurs att gå, precis nu klockan ett. Men istället styr jag mina fötter mot Coopan. HUnden är ganska trött nu, han har hållit koll på grannarna sen vi kom hem.

Ibland önskar jag att Robban var stenrik och att vi var ekonomisk oberoende.

Just nu är jag mest slö, slapp och likgiltig.
Men de går över det med hoppas jag. ;0)

Slut på ordbajset nu, sköt om er.

Kommentarer
Camillan skrev:

Anneli som äger Devarox Chili är en klicker-fanatiker. Hon har gått massor med kurser & läger och varit på flera föreläsningar. Vi samlade ihop oss Devarox-ägare här uppe och hade vår egen liten kurs med privatlärare ;) Mycket trevligt och givande! Onsdagkväll är det träning på klubben, kom ut dit och träna lite och träffa lite nytt folk!

2008-08-12 | 15:58:29
URL: http://www.nogg.se/camillan
Sofia skrev:

Okej, då syns vi säkert på någon:) Hm, det lät ju inte så bra... Har ni anmält er till den kursen då? Kram!!

2008-08-12 | 17:17:33
URL: http://sofiaberggren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback