2008-08-27 | 11:19:30

Ståfräs.

Idag ska jag och Maria åka till Luleåt, Ingela kan inte följa för hennes fot gör ont.
Det blir Kicks, för ja ska köpa en ny dagkräm, kanske en foundation åsså. Sen ska vi självklart på djurmagasinet, där Maria ska hjälpa mig att köpa lite trimmsaxar.
Sen så letar ja ju fortfarande ett par vinterskor, vi får väl se vad ja hittar.
Nä nu måste ja stoppa i mig nå mat och göra mig klar.

Lyssnar just på David Cook, jisses vilken röst han har, jag får nästan ståfräs varje gång. ;0P Hade jag inte haft Robban hade jag åkt över dit och gift mig med David. Han är helt otrolig. Men ja stannar med Robban eftersom han är ännu mera otrolig !!

Shopping here I come !!
Just ja inte glömma alkoholen till helgen......notering till mig själv.


David Cook.

Kommentarer
Vanadesse. skrev:

Han vann va?



Jaså du fick oxå veta hastigt. Vad ska du plugga då?

2008-08-27 | 17:56:18
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback