2008-08-14 | 15:03:52

Tradera.

Ledig men ändå inte.
På morgonen åkte jag och SoifA till heden för att lägga tre spår. vi la nästan tre st 600 m spår och i den gassande värmen så blev de faktiskt lite halv jobbigt. Ska bli kul att se hur killarna löser det !!
Sen åkte jag med far till Roknäs för att köpa en hässja (??) till mamma. Ursöt gubbe som ägde allt, honom skulle ja gärna ha i en lite lådda och ta fram när man vill ha ngt att skratta åt. :0)
Sen bjöd pappa på palt på paltzerian och jag lider numera av pitlschwimmen.
Nu sitter jag och väntar, ska bjuda på en aktion på Tradera åt Malaria. Ett par Lee MAddox jeanse minsann.
Efter det ska jag SOVA en stund, jag är tom för trött för att ta mig en kopp T. Då är det illa.

Men nu måste ja återgå till att hålla koll på aktionen.
Ajdöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback