2008-08-10 | 11:24:18

Semestern i två delar.

Det raspar i halsen och gör ont- Huvva vad synd de är om mig just nu eller hur ??!!
Sista dagen oppa sem. och inte har vi gjort hälften av vad vi sa vi skulle göra:
- Städa igenom hela lägenheten, inklusive fönster, under sängen dvs lyfta upp madrasserna.) och plocka undan prylar vi aldrig använder.
- Jag skulle köra lydnad ordentligt så vi skulle kunna klara en lydnasetta. Detta har jag ju jobabt lite med, men eftersom hunden inte velat vara med (jag har ju tydligen gjort ngt fel .) så tappade jag motivationen.
- Vi skulle bli bruna som små pepparkakor.
- Vi skulle bli vältränade som Arnold.
- Vi skulle ut på fisketurer och båtturer.
-Vi skulle bada(Robban har ju faktiskt gjort de.)
Säkert en massa mer vi sa vi skulle göra.
Dock har vi ju gjort en del iallafall, vi har lagt betydligt fler spår än vad jag hade räknat med, det är ett stort plus. Vi har sovit över här och där. Vi har haft mysdagar och bara slöat på. Vi har umgåtts med släkt och vänner, vi har förlovat oss. Vi har ätit grillat både på härsan och tvärsan. Glass, godis (ni ser ju vart Arnold stöp.) Vi har tränat jakt med Disse. Varit på IKEA, till luleå, spelat TV-spel, Yatzy och mkt mkt mera. Till det har vi varit på PDOL o Noliat.
Så egentligen när man ser tillbaka så har vi ändå hunnit med en del.

Nu är det frukost, sedan Noliat och sedan Malaria för att spåra. Sen är denna semestern slut och det är lääääänge till nästa gång.
Men men hösten och vintern har ju sin charm den med !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback