2008-12-12 | 10:45:32

Arg som ett bi.

Just nu är jag arg som ett bi. Hundarna sket fullkomligt i mig och gick bara sin egen väg. Jag kände att snart skriker jag rakt ut, men istället så började jag ignorera dem och gick lite som övningen i måndags bara rakt fram i en väldans fart. Sket i dem totalt. Och vips så blev de med ens mkt mera lyhörda !! Men de känner nog att jag inte är glad, Disse ligger och håller koll på mig och Eskil han svansar.
Jag vet att de är mitt eget fel, jag måste vara roligare, men konsekvent osv osv, men när de funkar 9 av 10 gånger så blir jag galen på den 10:de. Nåja nu har jag fått skriva av mig, snart kommer mitt dåliga samvete och jag ångrar att jag blev arg.
Sån är jag !!

Mina stackars små missförstådda söta vovvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback