2008-12-07 | 18:42:05

Arlandaväntan.

Sitter nu på Arlanda. Planet visar sig vara drygt en timme försenat. *suck* Nåja vi har haft det bra annars så.
Träffade just Thailands tjejerna, behöver jag säga att de ser ut som pepparkakor !!

Hundmässan idag var bra, men den kändes lite liten i jämförelse med WDS. Självklart var Dentastixen slut, men jag och Robban lyckades ändå få ihop det rätt bra. ;0) Träffade Memea Mohlin, och köpte en bok, signerad o allt !! Jag gillar verkligen henne och fick nästan lite tunghäfta när vi pratade....haha.
I övrigt har vi faktiskt inte handlat så mkt i helgen, men på något sätt har pengarna lyckats gå ändå. Ibland är man allt skicklig !!

Trött är jag nu och önskade bara att vi var hemma så vi fick åka och hämta hunden och krypa ner i våran egen säng. Men men vi får helt enkelt hitta på ngt att förlusta oss med här en stund.

Sköt om er alla och som sagt jag hoppas vi ses !!

Kjam !!

Kommentarer
Theres skrev:

Hur går det med din utmaning? Den du fick av Maria, väntar på den. Oj så tråkigt vi kommer att ha på lördag fniss, jag tror vi ställer in va?

Kul att stockholm var bra. Allt bra med pappa Eskil och Disse?

Puss och kram!

2008-12-08 | 15:15:43
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback