2008-12-14 | 21:35:22

Bilder och dino.

Jo just ja. Fröken Theres har lagt upp lite bilder från gårdagen. NI får bara gå in och titta på dem om ni lovar att inte skratta åt min dinosauriehaka (ni vet en sådan som när den blir arg kan fälla upp typ en krage runt halsen.) Jag fattar inte vad det är, men så fort ja ler på ett kort får jag en snyggt veck vid kinden. Jag tror jag har för mkt lös hud där. Vet inte hur ja ska få bort den, försökt med klädnypor men det gör så himlans ont !!
Kanske måste man börja dra åt svansen ltie hårdare då kanske de stramas upp lite.
Eller vad tror ni ??!!

Mkt nöje !!

Kommentarer
Theres skrev:

Hörru dino, inte ska du ha komplex. Alla har nåt som är mer eller mindre bra. Och du är SNYGG tjejen, bara så du vet!!

Puss

2008-12-15 | 14:18:24
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback