2008-12-23 | 17:41:48

Dan före dopparedan.

Hej allihopa !!
Nu har jag fått ett litet jullov, TRE hela dagar är jag ledig. Underbart !!
Hemma nu efter att ha köpt de sista klapparna, dvs fiskarna. Samt mat åt dogsen.
Mkt som ska göras men jag har bestämt mig för att inte stressa alls. Jag kommer till Munkis då jag kommer. R slutar inte förrän nio så.

Vill passa på att önska alla en riktigt riktigt GOD JUL !!
Hade tänkt lägga in lite bilder på våran julgran med alla klapparna under, men självklart hittar jag inte kabeln. Så ni får nöja er med denna bilden tills vidare.
Sköt om er allihopa och jag hoppas tomten kommer med fina klappar åt er alla !!



                            GOD JUL !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback