2008-12-17 | 12:41:20

Fobi.

Nu är ansiktet på så gott det går. Blek som tusen, men jag vill itne ligga i solarium. Hemska saker kan hända där !!

Nåja nu ska jag bege mig ut i ovädret. Men jag kom på en sak: jag ska åka till Nymans Fiske och se om jag hittar ngt till min älskade pappa.
Men tänk om de har några uppstoppade djur där ??!! Då kommer jag ju helt allvarligt att skita på mig. Ni får tycka att det är hur löjligt och knäppt som helst. En av mina största fobier är just uppstoppade djur, jag klarar inte av dem alls !! Jag får panik och vill bara krypa ur skinnet. Huvva jag fick ont i magen nu.
Ni kan fråga Maria hur jag blir. Hon försökte skrattandes (älsk dä ändå.) förklara för en säljare på Vilkdmarksbutiken i Bergsviken att jag kunde inte följa med honom till hundsakerna för det stod en björn i vägen. Haha måste faktiskt skratta åt minnet för jag tror minsann att han trodde jag var mer eller mindre sinnessjuk.

Nä nu måste jag åka......önska mig lycka till och Nymans snälla ta bort alla äckliga saker innan jag kommer !!

Puss !!

Kommentarer
Theres skrev:

Du kasnke vet vad jag har i källaren... Kan få komma och öva på din fobi om du vill.



Det där lät mystiskt eller hur? Kan tolkas som man vill

2008-12-17 | 15:17:20
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Tezsa skrev:

haha jo jag såg det :P jaa..på måndag är vi proffs tillsammans, låter bra det! :) Börjar ju på kollo efter inventeringen så jag får passa på att njuta med er mejerister nu de sista veckorna :) ha en fin kväll!

2008-12-17 | 16:27:07
URL: http://tezsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback