2008-12-08 | 17:12:29

Hemma och trötta.

Vi kom hem igår. Tack för det televerket !!
Idag jobabde både jag o R från morgon, men slutade efter lunch. Så vad tror ni att vi gjorde med våran extra tid tillsammans ??!! SOV !!   Så nu är jag lagom slö, slapp och likgilltig typ.

Ska lägga in bilder och sånt från helgen lite senare. NU har jag tänkt ta mig en kopp T (chockerande va ??!!) tror minsann att jag ska prova Röda Mulen. Eftersom vi åkte bort i helgen har ja lite nya sorter att provsmaka, jag är inte den som klagar inte !!
Ni vet ibland är man bara sådära balanserad och mår bra i själen. Jag tror jag är i ett sånt stadium nu !! :0)
Sen fick jag veta att de blir nog "vinprovning" med the Chicks i helgen. Jag blev så himla glad och jag hoppas det blir av. Jag vet att vi kommer ha mkt mkt roligt !! :0)

Nä nu är vattenkokaren klar och systemet skriker efter T !!

KJAM !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback