2008-12-11 | 12:41:46

Hundprommis.

Nu har vi varit ut. Det var en "ignorera mattedag idag". Eskil var väl den som var bäst men även han testade gränserna lite. Jag vet att jag får skylla mig själv då jag går med huvudet fullt av andra tankar och inte alls är nå rolig. Disse han hade bananer i öronen och hörde inte alls när matte ropade. *morr*
Gjrode dock en minnesmarkering med honom med en dummy som inte syntes alls, han fick inte heller gå fram och kika på den när jag kastade. Klockrent hämtade han den, och med en enorm glädje !1 Jag blir alltid lika glad när han visar at than tycker det är roligt, han har ju lätt för att hamna i "jag bryr mig inte"-lägen. Massor med beröm och bus fick han som belöning och jag tror han ville hämta mera !! Ska ta mig i kragen och köra lite jakt någon dag.
Väl hemma så körde jag ett litet godissök, men Eskil fattade int riktigt vad de var frågan om. Detta måste vi prova på mera tror jag.

Energi fick jag ändå av prommisen och ska försöka hinna med lite saker här hemma innan de bär av.

De är så fina mina små buspojkar, även om man ibland blir smått galen på dem. ;0)

Kommentarer
jennie w skrev:

Dom var enkla att göra, i dag har jag bakat bullar det känns som att det behövs en dampvarning :)

Ha det bra på jobbet, syns i morgon eller?

2008-12-11 | 13:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback