2008-12-04 | 17:08:23

It has arrived.

PAKETET HADE KOMMIT !!

Det doftade helt sjukt gott !! Whiiiiiieeeeee !!
Galet at tman kan bli så glad för en sådan liten sak egentligen.
Ska helt klart beställa därifrån igen. Bra service och snabb leverans (även om mitt bloggande har fått er att tro annat, jag är bara dålig på att vänta på saker ;o) ) Det låg tom några helt sjukt goda kakor nerpackade i paketet. Och de var Ekologiska !! Lyckan är ju fullgjort.....förutom värdet här utanför.

Åh nu ska jag gå och ta min första kopp, LusseT blir det att smaka först.


Det magiska paketet. Vilken doftchock när man öppnade det.


Tyvärr en blixt bild, men det var för att ni skulle få se den snygga vinröda färgen som påsarna har. (även om den inte syns så bra.)


Dessa två ska jag börja med. LusseT är först ut.


Sluta störa mig nu, ja ska ju dricka T !!
:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback