2008-12-08 | 18:13:56

Mål i livet och träningen är viktigt.

Har just fixat hem en julklapp till. Mitt mål är att handla klart i princip allt i veckan. Så resten av för-julen kan gå åt till att njuta och inte tänka så mkt. Man måste ha en mål, sen om man lyckas är faktiskt en helt annan sak !!

Försöker klä mig för kvällens hundträning, men ja vet inte om jag har kläder så det räcker. Hurrvas de kommer bli SÅ kallt, och jag som inte tycker om att frysa. Men men vad gör man inte för sitt lilla monster ??!!
Läxan till idag avr att vi skulle skriva upp ord som våran hund har helt klart för sig vad de betyder. Mkt intresant och lärorikt. Jag har insett så mkt om mig själv och mitt sätt att träna. Nu gäller de bara att komma ihåg allt.

Ha en varm och skönt kväll alla !!

Utom då Maria och Fia, ni ska minsann frysa med mig ni !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback