2008-12-13 | 00:05:39

O yes !!

Kevin vann, helt rätt. Hoppas nu bara att han får bra material att jobba med.
Hans vinst höll odck på att kosta mig min frisyr, jag "schyssade" åt en kille som jag inte känner och jag tror ja skrämnde Henrik lite. Sorry !!
Dock har jag haft en trevlig kväll, Maria och Jonas var här på tacoskväll och har vi mest suttit i soffan. Några försök att få M hår att bli chokladbrun tror ja det var.
Nu är jag trött, hade tänkt baka pepparkakor ikväll men ja tror det får vänta. Måste ju ladda för morgondagens vin-tjejkväll.

Måste bara berätta att jag tror ja håller på att bli allvarligt knäppare (ja tror du har smittat mig E.) Jag stod och staplade tranbärsjuice, och tranbär-granatäpplejuice. då började jag småskratta för mig själv för jag blev påmind om M problem i Iggejaur efter att vi hade druckit sådan jucie....åhå vad hon gick på toan hela tiden. Några kunder gick förbi och de måste ju ha trott at tjag var helt galen !! Nåja den får man väl bjuda på.

Nu lockar sängen och kudden.

Sov gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback