2008-12-12 | 11:03:58

Räkna till tio.

Har just haft en träningspass med hundarna. Och de vet vad jag menar, men samtidigt så förtstår jag att det är svårt ute med så mkt gott som luktar. Får ta träningen till innergården.
Disse började jag även köra stopptecknet med pipa, förstår vad Kati menar med att de lär sig fort. Haha tillslut ville han inte framåt för han visste ju att han snart skulle stanna och springa bakåt. Men det dära ska vi verkligen fortsätta med.
Nu känns de bättre och vi har myst igen, blir så arg på mig själv att jag blir så arg på dem. Men jag har aldrig gjort någon utav dem illa eller så, jag lyckas alltid räkna till tion och sen kontrollera mig själv.
Likaså gör jag mot människor jag går inte på innan jag lugnat ned mig och insett att de kanske inte alls var så farligt. Jag tror at tom fler gjorde så skulle vi ha mindre konflikter och jag tror faktiskt att fler förhållande skulle må bra av det. Visst måste man få bli arg och så, men man kanske inte alltid behöver ta det när man är som argast och man kan säga saker som man ångrar. Ord är alltid svåra att ta tillbaka även om man säger förlåt !!

Äsch nu ska jag dricka lite LusseT och göra mig klar för Coop.

Kram !!

Kommentarer
Theres skrev:

Jag skulle nog behöva räkna till 10 ibland! Håller med om hundskrället, ibland vill man döda... Fast inte på rikt.

Kram, ses imorron!

2008-12-12 | 18:42:58
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Åskrås skrev:

Hej. Jag gillade T. Mången tack för smakprovet. Have a nice evning. Kram Åskrås

2008-12-12 | 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback