2008-12-15 | 20:44:13

Riddar Robert.

Haha idag fick min kära sambo ett telefonsamtal ,självklart ställde han upp. Han bara är sådan, bäst helt enkelt. Men jag måste erkänna att jag har skrattat gott......dock kan de hända den bästa ska ni veta !! :0)

Nu blire julgranspyntning, äntligen ska alla snygg klappar få plats under granen. Men som sagt jag tror minsanna att Theres slår mig i antal. Min moster sa idag att hon tycker att det börjar vara en sådan hets över att köpa julklappar. Jag kan inte hålla med. Jag älskar att köpa saker åt de jag tycker om, saker som jag vet de kommer bli glada över. Sen kanske inte alla klappar är värd tusenlappar med det är ju inte det som det handlar om.  Men självklart julen ska inte handla om stress, så tycker man det blir jobbigt sätt en gräns eller köp inga alls, så länge jag och alla andra som älskar att ge får fortsätta med det !! :0)

Nu kommer R upp med det sista så nu blire julemys !!

Kram !!

O välkommen in i gänget S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback