2008-12-19 | 08:14:26

Vi gratulerar !!

Snark.....trött som få. Klev upp tidigt för att gratta R innan han for, det blev sång, ljus och presenter.
Nu är jag mer död än levande.
Hade trevligt främmand eigår, Ingela och H var här. Dock var jag en otrevlig värdinna och baka mest hela tiden de var här. Men jag måste säga att det var tur Ingela var här, annars vet man aldrig hur de kunde ha gått !! ;0)
Disseman han delade ut lite julklappar åsså hann vi faktiskt med att se lite Scrubs, bra för JD-lovern !!
Tack för en mysig kväll !!

Ikväll blire full rulle, jobb till 18 och sedan kommer vi ha folk här hela kvällen. Hur ska lillan orka ??!!
Nåja om man kankse skulle äta lite frulle och mysa på en stund, börjar inte förrän 10 idag.

Stort grattis på dig love !!

Kommentarer
Erica skrev:

hejsan

kolla gäna in min blogg och lämna en kommentar i mitt veckans val, vilken är den bästa julfilmen?.



http://smirann.blogg.se/2008/december/veckans-val-med-jultema.html#comment



Ha en bra dag =)

2008-12-19 | 08:20:08
URL: http://smirann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback