2008-02-01 | 14:32:54

Blahaigt väder.

Huvvaligen vilket väder !! Jag som hade tänkt träna lilleman idag, nåja det funkar ju att gör det inne oxå men jag har så dålig fantasi när jag är inne.
Har hunnit jobba en timma idag !! Skönt faktiskt, för då kom jag igång och nu är jag ju ledig resten av dagen. Gjorde min älskade moster en tjänst *asg*

Igår var liten jätte duktig, svara på inkallningar, klättrade i träd, stod fint, sprang halvers och letade köttbullar. De som kråkan inte stal....hehe det avr en snabb rackare. Trodde nästan för en sekund att Disse skulle skälla mot den igår, ställde sig med rumpan i luften och hoppade med frambena.....matte väntade men ikke.  Jag tror Dexter fick allt skall och Diesel alla sjukdomar, eller vad tror du Maria ?? :0)
Sitter och funderar om jag ska anmäla honom till inoffaren i Boden nu i feb. Lite träning för den off. i mars. Men hm jag vet inte.....

Egentligen borde jag plocka undan lite här hemma, men helst av allt vill jag bara krypa ner i soffan med the och läsa lydnadsboken.....samvetet får bråka en stund till.....jag vet då vem jag hejjar på !!

Jobbarhelg i helgen, snark, är avis på alla som får vara ledig varje helg.....mutter !! Å sen så är Erica ledig hela helgen, så vem ska jag då ha kul med ??!! Nä nu blir jag neg.......:0)

Nähä nu ska jag göra ngt annat......typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback