2008-02-23 | 00:02:35

Roadtrip!!

Så var vi påvàg på ett litet äventyr jag o love. Vi ska ner till Umä o se hur Ingela har det. Gode så mysigt har vi det här i bilen som är full med godis o bra musik. lite jobbigt var de att lämna liten, han gav oss så anklagade blickar att de gjorde mot i mig. men har nyss pratat med pappa o nu skulle de båda gå o lägga sig så. är en bit utanför skelet där draghunds ngt tydligen ska gå snart såg ut som em men de kändes stort. nåja nu ska jag försöka hålla min man vaken. se upp ingela för snart är din tillvaro upp o ner. puss.

Kommentarer
Eva-Lena skrev:

Skulle tro att det är Draghunds-SM du tänker på...

2008-02-23 | 13:15:10
URL: http://quickmorre.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback