2008-01-13 | 11:20:19

Bröder.

Gårdagen var jätte bra. Många fina timmar med familjen.
Kunde äntligen gå och hämta ut min ring, YEAH !! Jag och Robban köpte vårat första pussel. Och efter pusselmyset hos mor och far så är vi nog ganska så sålda. Jag som svor att aldrig lägga pussel, nåja man får väl ändra sig lite.

Nu har vi planerat ett besök hos broder D med familj.  Det var alldeles för länge sedan.
Jag låg och tänkte igår, att han Maria inte oxå skaffat hund då hade jag nog gett upp för länge sedan. Bara vetskapen av att jag kan ringa och fråga henne hur hon gör, hur hennes hund reagerar har gjort mittt undägande TUSEN gånger lättare och roligare. För att även om jag inte alltid ringer till henne så vet jag att funkar inte det hära så kan jag ringa till Maria, vilket tror jag gör att jag vågar prova lite mera.
Huvva vad mkt jag har att tacka den underbara människan för, bla mitt liv.
Jag har haft två riktigt nära vänner i mitt liv, och hon är utan tveckan en av dem.

Nä nu ska jag äta frukost så vi kan åka ut dit så jag och maria får slå våra kloka huvuden ihop. o kanske skvallra lite oxå.

Puss i ljumsken !!

Kommentarer
Johanna skrev:

Jag har skickat ett meddelande till dig på din Facebook.

2008-01-13 | 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback