2008-01-04 | 13:02:22

En idiots dagbok.

Jag är ett geni !! Eller hm kanske snarare en idiot som inte kom på det tidigare.
Jag var så himla sugen på att prova min teori från igår så jag  tog Disse på en prommis, synd bara att de är så halkigt överallt så man måste verkligen tänka sig för innan man går någgerst.
Det funkade !!
Tänka sig vi hamnade inte i en enda konflikt och han kom på alla "lätta" inkallningar som om han inte gjort annat. Även om han i slutet kom lite halvlullande så kom han. Måste bara köpa gotta, hade varken köttbullar, mjukost eller ngt annat super gott. Positiv inlärning, I LOVE IT !!
Jag är nöjd med min kille, måste fortfarande jobba på mig själv, vara roligare och oemotståndlig.
Men men nu ska liten få vila lite, och Disse han ska sova han med !! :0)

Adjö !!

Just ja, huvva med mordbrand i Piteå. Vart är världen påväg ??

Puss.

Kommentarer
Johanna skrev:

Tack för den fina kommentaren på min blogg!

2008-01-08 | 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback