2008-01-17 | 00:18:12

Mörker i mig.

Jag sa ju att jag är en sån som orar mig, mkt och ofta. Men tack alla för pepp och fakta. Jag bara är så rädd att jag ska ha gjort något fel som gett honom problem osv. Ni vet sånt som att vi inte bar honom tillräckligt länge (tillslut orkade jag inte bära en kluns på över 25 kg.) att vi har gått för mkt på asfalt, i koppel eller att vi har för lite för att höfterna ska bli stabila, tja allt. Var likadan med mina andra djur, hästen även om han hade gjort saker i hagen så undrade jag om jag kunnat förhindra det. 
Missan när hon hade gjort ngt.
Jag har saker jag aldrig förlåter mig själv för........

Så mkt som kan hända, så mkt som kan gå fel med dem man håller nära.
Jag orar mig, men det är bara för att jag älskar dem så mkt.

Nu ska vi sova, allihopa för i morgon är det förhoppningsvis en ny dag !!

Kram.

P.S. Disse är anmäld till utställning den 1 mars här i Piteå. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback