2008-01-29 | 22:27:46

Ont i mattehjärtat.

Så var vi hemma igen. Kalaset var gott ;0)
Hamnade på Grans igen för matte ville han skulle få känna på underlaget och försöka att inte äta så himla mkt bajs. Gick bättre än sist, men nosen vill gärna vara nedåt. Vi prövade ställa upp (gick blääää:) och springa (gick jätte bra ibland, sen blir han trött och då är det nästa i backen.) Sen tänkte matte och husse att vi skulle pröva lämna honom och sätta fast honom i väggen. Gick sisådär, en lös hund kom förbi, han gjorde ett Diesel utfall och insåg han satt fast, dörren öppnade och han fick panik. Men jag tror vi löste det halvers iallafall. Han fick vara in i skåpet, hälsa på dörren osv. Ingen rädlsa så, är bara orolig för hur de ska gå nästan gång vi sätter fast honom. Jag försökte hålla huvudet kallt och vara rolig. Men när han klamrade sig fast vid mig när jag kom frma till honom, då vara det svårt att inte "trösta".
Theres var där, huvva avd hon är duktig med hundarna, pratade lite om ditt och datt. Mkt trevlig tjej.

Nu ska vi krypa ner i soffan, och mattehjärtat ska försöka göra ont.

Puss o Kjam.

Jo, vi tränade massor på att bara sitta och titta på !! Jobbigt men bra.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback