2008-01-27 | 22:44:21

Roberta.

Jag borde egentligen skriva om den underbara helgen som jag haft. Men jag ska krypa ner i sängen, lyssna lite på takida och bara må gott i tankarna.
Måste bara skriva om min söta sambo som är en lite flicka fast i en pojkes kropp. När vi sagt hejdå till våran fina främmande som förgyllde kvällen idag säger Robban. "Tror du att de tycker om att umgås med oss ??" Jag svarade att det hoppas jag verkligen att de gör, och annars skulle de väl inte komma och hälsa på sa jag. "Mm mm säger Robert med lite eftertryck, men jag är så rädd att Håkans ska ha tråkigt med mig." Vi står och funderar och pratar en stund och kommer fram till att vi åteminstone tycker väldigt mkt om deras sällskap. Han är så söt, tänker som en tjej, som att ha en tjejkompis och en snygg kille i samma paket. Bra för då förstår han mina tankebanor bättre.

Jag är lycklig, lite små trött, kissnödig och full med braig energi !! ;0P

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback