2008-01-21 | 13:38:31

Vikten av vikten.

37,5 KG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det måste verkligen vara fel på vågen. För inte kan min lilla bebis väga så mkt. Och jag vill lova att det inte är övervikt, han är nästan på gränsen för tunn istället. Ojojojoj.
;0)

Just kommit in från en prommis. Härligt med lite nysnö.
Tränade frittfölj i hm jag skulle inte kalla det djupsnö men ändå tillräckligt djup snö för att det skulle vara sååååå lockade för lilleman att busa i.
Lite kämpigt avr det i början, men om han tog ett bushopp eller tuggade lite snö, det brydde jag mig inte om. Själv kämpade jag med att vara roligare än snön, och tillslut så fick vi bra kontakt och kunde tom springa runt !! Nöjd matte. Körde några inkallningar och på den sista hoppade han och satte sig på min vänstra sida ??!! :0)
Som belöning för hårt arbete fick han vara lös och busa lite.
Oh just jag, jag har för första gången fått hon att leka och vara intresserad av en leksak när vi är ute !!!!!!!!!!! YES !! Kunde tom anv den lilla blötta Tiggern som en triggare till frittfölj och springande !! Helt underbart måste jag säga. Nu ligger Tigger och torkar för honom ska vi bara ha vid speciella tillfällen. Happy.
Vi satt även på bänkar, klättrade i träd, upp på snöhögar och broräcken.En mkt trevlig tur.
Nu sitter lilleman ute på balkongen och äter upp mattes julpynt. (han har fått lov.)

Borde skriva om helgen oxå. Mne kanske lite senare nu måste jag äta nån sorts frukost och sen bege mig till utvecklingscentrum. *nervis*

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback