2008-07-09 | 23:09:52

15 timmar.

Slut för idag. Så skönt. Bara 15 timmar kvar att arbeta sen är det semester !! Ledig nu i två dagar och då ska jag bara må gott. Är alldeles slut i kropp och själ.
Har hittat ett hus som jag ska köpa tillsammans med Maria och Theres, i Lillmoran. Helt perfekt, min plan är helt vattentät minsann !! Hehe.

Jag är lite, eller inte så lite orolig för en människa i min närvaro. Men jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig, vet inte vad jag ska säga. Vet inte ens om jag har "rätt" att bry mig och oroa mig. Vet bara att denna människan förtjänar så mkt bättre......

Nu ska jag göra mig en kopp mumma och sen ska jag träna lite vovve.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback