2008-07-16 | 23:20:32

Barbie.

Ännu en solig dag har passerat. Idag har vi mest myst på, målat och polymasat. Byggde faktiskt ett hinder till Disse så vi kan träna det momentet till lydnaden. Det gick faktiskt super, och roligt tyckte han att det var.
Åkte förbi Lillmoran ikväll, vilken ridplan !! Den som ändå hade 3,5 mille att lägga ut bara sådär....aja vad är en dag på slottet.

Är så himla sugen på en bärbar datta att jag snart blir galen, men då ska man ju ha ett trådlöst internet till åsså. Och den ska vara röd eller rosa, helst glittrig, men det är inget måste.....snälla tomten !!
Sen så vill jag ha lockigt hår, fina naglar och en hy och kropp att dö för.....precis som Barbie !! :0)

Äsch nu blir det en the´ kopp för Jenny, Barbies elaka och hemska tvilling. ;0)

Pöss.

Kommentarer
Anonym skrev:

Kan man ha en golden som ren sällskapshund? jag gillar rasen, men är inte så intresserad av att spåra och sånt.. Jag vill inte köpa en om den kommer bli olycklig för att jag inte är intresserad av det. Vad tycker du?



2008-07-17 | 12:02:29
Daniel skrev:

Hello! Har tyvärr ingen anning om var man köper eller får tag i sånna =( Brukhundsklubben kanske? Hoppas du hittar några lik! =) Ha de gott! /D

2008-07-17 | 15:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback