2008-07-01 | 23:16:05

Halv nio gav nada.

Inte hjälpte det att jag gick och la mig halv nio (!!) igår. Jag var lika trött och slut idag iallafall. NÅja jag överlevde jobbdagen, hem somnade och sen var det middag hos MArtin, även kallad Slash. God mat och trevligt sällskap !! Jag var dock tvungen agera taxi och begav mig ganska snart därifrån.
Nu är det sängen för att se lite serier innan man ska sleepa.

Jag är fortfarande bitter för att jag missar WDS.....ingen som vill jobba måndag kanske ??!!
Nåja nu kallar sängen och Big Shots....för alla andra bra serier jag börjar gillar....är nerlagd. Hur kan kanal 5 ens ta in en sådan serie som bara har har en säsong ?? Dumt mkt dumt.

Sov gott alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback