2008-07-08 | 20:29:19

"Jenny let me love you.....O oo."

Så var snart även denna dagen slut. Jobbade tidigt iddag, men plocklaget var så klockrent att dagen flöt på mkt bra. Dock har jag "Jenny let me love you" på hjärnan tackvare Jinda och O oo. ;0)
Jag somnade när jag kom hem fast jag inte hade tänkt göra det. Nåja nåja så kan det gå.
Vi hade tänkt spåra med lilleman idag men då fanns det inte nå blod, varken på Coop eller ICA. Så det blir nog till helgen. Känner att det verkligen är dags för ett spår igen, speciellet som vi satsar på att starta i ett anlagsprov till våren. Sofia med underhunden Chaplin ska gå ett i slutet av månaden, tror jag ska åka iväg och kolla så man vet lite mera hur de går till och så.
Eftersom de inte blev ngt spår så tog jag och Diesel en powerwalk ut till munkis. Försöker få in ett eller två konditionspass i veckan åt honom. Vi körde lite lydnad under vägen, linförhet mm. mm. Även några "svårare" inkallningar med pipan.....gick hur bra som helst....för matte hon hade ju köttbullar !!!!!
Blev ju inte så lite inspirerad av att se lydnads VM, så vi provade lite sidoförflyttningar igår. Hur bra som helst gick det, visst var det svårare till vänster men änåd. Jag tror de var för att jag inte tänkte utan körde bara på. Nu kanske det inte vara några tiopoängs flyttningar men han hängde ju med iallafall.
Jobabr just nu med stående under gång, känner att jag själv har varit lite otydlig i mina försök. Så nu tor jag att jag har kommit på ett bättre sätt för oss....vi får väl se.
Sötast var då Golden som tvävlade i lydnad.....från Norge tror jag.....hehe han hade lärt honom att ligg de betyder ner med huvudet. Så på inkallning med ställande och läggande så kastade han sig i baken med frambena rakt och sidan och huvudet först. !!!! :0) Han blev verjligen en publikfavorit.

Nä nu ska jag ta mig en kopp thé och se lite Fashion....ngt hade tänkt se Life men de var ett avsnitt osm jag redan hade sett så.

Ha en trevlig kväll alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback