2008-07-24 | 09:07:16

Morgonstund suger.

En ofrivllig uppstigning. Min nacke hurts så jag bara vill gråta. Men som den stora kickan jag är kliver jag upp och sätter mig här och läser bloggar istället.
Natten har varit förvirrande, drömt om andras barn, bränder på Coop och att jag blev stoppad av polisen, som sedan visade sig vara en reklamsnutt för en ny svensk film....hm.

Nu kom just min söta sambo upp, han undrade vart jag hade tagit vägen. Jag skickade honom rakt i säng igen. Jag kommer om min nacke ger mig lite ro.

Idag ska vi mest mysa på, ladda inför helgens festligheter. Gå in på området ikväll för att äta lite god mat och kanske se nån liten artist eller så.

Huvva nu håller jag på att frysa ihjäl, ska krypa ner i soffan o se om de är nå dåliga serier på burken....på återseende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback