2008-07-26 | 12:44:39

Pdol dag 1.

Igår började ju dagen som sagt med en försovning. Men det blev bättre tack och lov.
Fick mina naglar gjorda av Erica på WEJM, kan verkligen rekommendera det. Bra service och en bra jobb, allt på samma gång. Ska snart beställa tid för mina bleka vildvuxna ögonbryn åsså.
Sen gick vi ner på området, jag köpte en smoothie och Robban en langos....som jag smakade liiiite av. ;0)
Det var olidligt varmt hela dagen och Dissemannen låg mest och flåsade stackarn.
Ut till munkis för att vattna blommor, jag säger bara ALDRIG mer.
Just ja, där emellan så han RObban tafsa på Stanley Cup bucklan lite.
Nr vi kom hem somnade vi en bra stund och sen var det dax att göra sig klar. Jag bytte kläder, utan att krydda en sisådär 15 gånger.  Marias kväll började allt annat än bra, och tack vare en liten rymmare så slutade den väl inte så bra heller. Men jag hoppas hon hade trevlig i mitten iallafall. Vi hamnade på en förfest med en och annan Arvidsjaur....Arjeplog bo.....sorry men jag kommer aldrig ihåg vad som är vad !! Bråkade lite om musiken och dansade. ;0)
Väl på området hamnade jag på Sabaton (??) , vad gör man inte för sin sambo. :0) Sedan gick vi till Takida.....försökte spela in Curly Sue så INgela skulle få höra den, men det gick skit. Sedan vandrade vi hemåt i natten och sprang på en sovande Lukas med mor och far. :0)

Idag sov vi alldeles för länge. Robban har ätit hamburgare till frukost, jag har inte börjat med min ännu. Ingelas första natt med sin nya man hade gått super och i morgon ska vi få träffa honom !!!!!!!!!!

Nä nu måste jag äta ngt känner jag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback