2008-07-02 | 21:07:25

SATC.

Jag har just kommit hem från bion. Vi, jag, Elin, Maria och Anna-Karin har sett Sex And The City.
Så till alla som tänkt se den, sluta läsa nu.

Åh jag tykcte den var underbar, kom ut ur biosalongen med en underba känsla inombords. Och ska jag vara ärlig, så hade det inte gjort mig något om Carrie och Big inte blivit ihop igen. Jag hade kunnat leva med det.
Åh vad man önskar man hade en massa pengar att slösa på egentligen onödiga, men ack så vackra saker. Tänk om man kunde gå i högklackat som bara Carrie kan. Jag vill ut och festa med mina vänner, som på den gamla goda tiden, jag vill omfamna världen......haha nu låter jag nästan lite hög.
Jag minns att jag hade samma känsla som hon har, när vi tittade på den hära lägenheten.Här kan jag bo, här kan jag bli lycklig. Och jag känner mig så fri här, älskar verkligen att bo här, här uppe bland molnen. Inte riktigt en PT men det är mitt !! Det enda jag undrar, behöll de lägenheten......vad hände med garderoben ??!! :0)

Blev erbjuden att häng amed på Nodo för lite mys, men jag behövde hem till hunden och nu när jag sitter här så känner jag att jag vill ta vara på lugnet. Ska sätta mig i soffan, äta lite mango och dricka lite thé. Bara vara lycklig.

Tusen tack tjejer för ikväll, mkt trevligt.
Ska läsa några andra som skrivit vad de tyckt och tänkt om filmen. Har inte velat läsa det innan jag sett den själv. Den var över all förväntat för mig......hur Sam kunde släppa Smith är dock en fråga. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback