2008-07-18 | 09:34:55

Solsken.

Ny morgon, solen skiner och jag har avrit ute på balkongen i en sisådär 30 sek. VARMT !! Vattnat mina fina sommarblommor och tomater oxå, så nu har jag varit huslig nog så det räcker !!
Inge direkta planer för dagen. Ska träffa Maria för lite lydnadsträning ikväll då boysen är oppa bion. I övrigt hade jag tänkt att lilleman skulle få softa lite idag. Stackarna har ju inte fått någon semester alls. ;0) Glömnde berätta att vi badade lite alla tre igår, ja matte hon dopapde sig såklart inte för det var KALLT !! Disse han däremot doppade sig, han dyk ner under vattnet hela och och lallade på där under rätt så länge, Robban han börja skrika och gasta åt honom för han var rädd de hade hänt ngt. Men hips vips dök han upp igen, skakade lite på sig och såg mkt nöjd ut. :0)

Drömmar om skolan förföljer mig, så osäker på vad jag vill, vad det är som styr mina beslut osv. Ska försöka lägga allt på en hylla tills ja vet vart jag kommer in och så......försöka.

Har beställt tid för naglar, inte ska MAria vara den enda som är schnygg i sommar inte.....upp till kamp *asg*
PDOL närmar sig med stormsteg, vem ska dit ??!!
Och snart får Plingela sin lilla vovve, då ska jag pussa på bebismagen minsann !!
Äsch nu har jag förhalat hejna länge nog, ut o solen flicka lilla !!
Pöss !!

OCh Theres det vore underbart om ni hade ett vitt fluffigt lik över, jag betalar gärna några kronor för det. Och förresten ska du inte starta en blogg åsså ??!! Det tycker jag vore en ide´ !!
Kjam.

Kommentarer
Annika skrev:

Hej vad roligt att du lämnade ett spår efter dig när du kikade in :) Visst är det tråkigt med Skimra men detta är väl medaljens baksida har vi förstått nu.

Läser här att ni tränar eran Disse flitigt , vad kul. Blir det utställningar till hösten eller?

Hälsa alla och nästa gång det blir Ikea så kom på kaffe :) Ha en fortsatt skön sommar...kramz Annika & co

2008-07-18 | 16:09:29
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback