2008-07-07 | 21:13:10

Trött som få.

Helgen var underbar. Men gick alldeles för fort.
Idag är jag riktigt sliten, sov några timmar då jag kom hem från Coopan. Ska snart krypa ner igen. Har fått världens huvudvärk av nacken som är hemsk. Måste nog riknga Peter i morgon.
Som sagt helgen var skit mysig och nu är det bara 4 dagar kvar till semestern !!!! Åh vad lovlely !!!!!

Nu är jag dock lite sur. Kellog´s Frosties med MINRDE socker ??!! Hallå köper man dem så gör man väl det för att de är sockrade. Annars kan man ju lika gärna köpa vanliga Kellogs.....för för mig ska sockrade flingor ha, just det SOCKER !!!!!! Som att lansera en appelsinjuice.....nu med mindre apelsin.....IDIOTI !! Visst är det väl bra att folk äter mindre socker, men då kan man ju faktiskt köpa osockrade flingor. Jag köpte dem ihopp om att få en liten sockerkick, men nu smakar de mest papper......och sockra dem, hm vet inte känns inte som samma sak.
Mer socker åt folket !!!!!

Nu ska jag hur som helst krypa ner i soffan, se CSI och äta mina osockrade sockrade flingor !!

Ajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback