2008-06-20 | 09:40:17

20 juni 2008.

Jenny - Translated OLD AS SHIT !!

Haft en underbar morgon. Blev väckt på sängen med tårta, isfackla, en Mirandanalle och en present. I paketet fanns en underbar Haglöfsjacka !! Till råga på allt hade jag en söt "liten" hund på magen som bevakade varje sekund av mitt tårtätande. ;0)
Jag har de bästa pojkarna i världen !!
I natt fick jag en Bert, en gubbe som de ska växa hår på som nu står i våran köksfönster.
Jag är lycklig.
Men gammal.


NU ska jag baka tårta, fixa muffins och lite annat. Sen så blir det ut till munkis träffa tjocka släkten, sen till Jonny och Johanna för att fira midsummer.

Ha en underbar midsommar alla !!!!!!!!!!!!!!!!

Kramizar från mig !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback