2008-06-10 | 12:28:28

Chocktillstånd.

Jag fick världen chock när jag kom genom dörren nyss. Ingen hund !!!!!! Och han ligger ALLTID vid dörren......jag ropade men ingen kom.
Jag tänkte att ja törs inte gå in i köket, för han ligger där död.
Efter några telefonsamtal så visade det sig att han var ute på prommis med en husse som slutat mkt tidigare än väntat.
Men jag känner mig fortfarande lite skakis. :0/

Annars har morgonen börjat bra. Plocklaget var grymt, och jag säger då att hade jag hälften av Dallans arbets lust och moral så vore jag nöjd med mig själv. Hon är som en vessla.....eller som de dära lilla ekorren  från "På andra sidan häcken." :0)

Nu ska jag busa med min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback