2008-06-23 | 16:30:04

Duktig vovve.

Just varit och tränat lite med vovven. Han var fantastisk !! HUr på G som helst och lydig som få. Det är så himla roligt att jobba med honom !! Vi kunde tom nästan backa i friaföljet, han sköt ut rumpan lite, men följde dock med bakåt, vilket aldrig har hänt. Snäva vänster sväng var ingen match. Nu är matte glad och nöjd med liten.

Började sex i morse, blääää hatar verkligen att måste upp så tidigt. Börjar samma i morgon, så ja kan inte lägga mig och vila nu för då somnar jag aldrig ikväll. Får försöka hålla mig vaken tills Rob kommer hem. Vi hade tänkt ut o åka rollerblades med vovven, men vädret ser inte ut att vara med oss.

Visst är det lustigt att man ibland känner på sig när det är hyss på G, det blir sådära riktigt tyst. Mkt riktigt liten hade dragit fram Lusse (en halmgris.) för att busa med. ;0)

Vi försöker oxå komma fram till hur vi ska ta oss ner till WDS. Vi är ju båda enormt flygrädda, men jag tycker att tåg känns alldeles för jobbigt. Om man hade varit fler så hade man kanske kunnat ta bilen ner, men ingen verkar vara intresserad att följa. Nåja vi får se hur vi gör ikväll.
Sen är jag lite putt, vi har nämligen beställt lite saker, några koppel och visselpipor, för TVå veckor sedan, men de verkar inte alls vara påväg ännu. Om de inte vore för att jag inte hittat just de kopplen på ngt annat ställe så skulle jag avbeställa allt.

Nu får de vara bra för denna gången.
Jo om någon har några bra tips hur man tränar vovven att hålla i apporten så skriv gärna en kommentar !!

Adjöss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback