2008-06-19 | 21:40:28

Gilmore och Gina.

Hujja nu är hemsk veckan över för mig iallafall. Hur mkr som helst att göra idag, som tur var jobbade Lena och hon och jag styrde upp stället lite. ;0)
Ledig i morgon, sweeeeeet.

Just haft hit mina underbara svärföräldrar på ett tidigt födelsedagsfika. Jag fick fina presenter,500 kr på Gina (YES !!) och det bästa av allt, tre Gilmore-boxa. Nu har jag alla !! Underbart !! Kanske måste ja se de två sista avsnitten nu......eller ??!!
De är helt klart de bästa!!

Har även pratat både med en virrig Maria och en snurrig ;0) Ingela.

Nu ska jag se lite fotboll med love. Dricka en kopp Änglathe´. Sen ska jag bestämma mig för om jag ska glasyrera muffisarna ikväll eller in morgon.
Vet inte om jag törs säga det, men just nu mår jag gode så bra.
I morgon blir jag gammal.

Kommentarer
Anna skrev:

GRATTIS I FÖRSKOTT!! :) Hoppas du får en bra födelsedag och midsommarafton i morgon :) Själv fyller jag gammal på måndag. Nu börjar det gå utför... :S



2008-06-19 | 21:52:02
URL: http://bloggis.se/annisen
Anna skrev:

Jag är för övrigt måttligt avis på dina gilmore boxar. VILL OXÅ HA!! ;)

2008-06-19 | 21:52:59
URL: http://bloggis.se/annisen
Ingela skrev:

En annan får njuta av sin ungdom i hela 9 dagar till he he

2008-06-19 | 22:43:45
kristine skrev:

Grattis! Lycko dig som får prata med Maria ibland, det får inte jag :) Du kan ju hälsa henne vid tillfälle, säg att jag kommer hem på onsdag :) Kram.

2008-06-20 | 09:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback