2008-06-27 | 11:23:19

Gratis Stockholmsresa typ.

Ny morgon, eller nu kanske det är fm förresten.
Har hunnit tränna Disse lite grann, försöker att ta det korta stunder så han inte blir less. Är som sugen att prova om de funkar ute oxå men vi får se, vill inte stressa fram ngt, samtidigt som jag inte vill att han ska hinna bli less.....nåja.

Nu är jag nära paniken. Jag bara MÅSTE ta mig till WDS, så om det är någon eller några som vill åka ner till Stockholm, ni behöver inte betala någon som helst bensin eller dylikt, och ni får säkert bo hos RObbans mamma. Enda kravet är att ni ska kunna köra en kortare sträcka så att Robban får vila åteminstone en halvtimma eller ngt. Tänk er, allt ni behöver är fickpengar, jag kanske tom kan betala frukostmat åt er. PLZ PLZ nån ??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback