2008-06-25 | 13:08:02

Håll fast.

Ledig idag, så grymt skönt, Känns som om jag jobbat hela juni. Riktigt så är det inte, men med nya sommarschemat så jobbat jag 5-10 timmar mer i veckan och det känns. Nåja ska inte prata jobb på min lediga dag jhu !!

Hittade boken igår, och började så smått träna "håll fast" Gick lite trögt i början men tillslut kom vi överens. Nu kan han hålla den (ibland) i flera sekunder. Men mera träning krävs. Prövade i morse och idag gick det bättre. Så vi får väl se.
Nu hade jag tänkt läsa igenom momenten för lydnasklass 1. Inte för att jag tror vi kommer tävla i den men vi ska iallafall träna den. Ska även läsa i boken hur man kan lära in de olika momenten.
Men först ska jag gå in och boka biljetterna till WDS.

Adjöss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback